קבינט הקורונה בסימן שאלה; גמזו: "נצטרך להאריך את הסגר"

    איתי גדסי No Comments on קבינט הקורונה בסימן שאלה; גמזו: "נצטרך להאריך את הסגר"

    קבינט הקורונה שצפוי להתכנס הערב, עומד בסימן שאלה, בגלל דרישת משרד הבריאות לדחות את קיומיו במספר ימים לצורך קבלת נתוני תחלואה מלאים יותר. פרויקטור הקורונה הבהיר: "אם הערב לא נקבל החלטות הסגר יימשך מספר ימים". נשיא איגוד לשכת הסחר הזהיר: "אי התכנסות קבינט הקורונה תגרום לדמורליזציה ותעודד עסקים הנפגעים קשה מהסגר שלא לציית לחוק"

    סגר | צילום: פלאש 90 צילום: פלאש90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדיון בקבינט הקורונה שנקבע הערב (שלישי) שצפוי לעסוק בשאלת ההקלות הראשונות לאחר הסגר של תקופת החגים, עומד בסימן שאלה, לאור בקשת משרד הבריאות לדחות את הדיון הקריטי במספר ימים, בכדי לקבל נתונים נוספים מתקופת החגים שיעזרו למקבלי ההחלטות לקבוע האם ניתן לשחרר הגבלות ראשונות.

    פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו הודיע בתגובה כי אם ישיבת הקבינט לא תתקיים הערב, הסגר שאמור להסתיים הלילה בחצות, יימשך לעוד מספר ימים, למרות תשובת הפרקליטות לבג"ץ כי הערב הסגר יסתיים.

    ראה"מ זימן דיון לקבל החלטה על קיום ישיבת הקבינט. בדיון ינכחו ראש הממשלה, שר הביטחון שר הבריאות, השר יזהר שי וראש המל"ל.

    על רקע הדיון שיהיה או לא יהיה, בעלי העסקים מאיימים להתחיל לפתוח את העסקים בניגוד לחוק עקב המצב הכלכלי שנותן את אותותיו ועלול לגרום לקריסה מוחלטת של עצמאיים ובעלי עסקים. בכוונת שר האוצר ישראל כץ להביא הערב לאישור קבינט הקורונה מתווה לפתיחה מיידית של מקומות העבודה שאינם מקבלי קהל, כפי שכבר אמר זאת ראש הממשלה אמש בפתיחת מושב החורף של הכנסת.

    עו"ד אוריאל לין , נשיא איגוד לשכות המסחר תקף את האפשרות לביטול הדיון הערב: "על רה״מ לקחת פיקוד מתוקף תפקידו, עליו לקיים את ישיבת קבינט הקורונה בהקדם עוד היום ולקבל החלטות".

    לדבריו, "אי התכנסות קבינט הקורונה תגרום לדמורליזציה ותעודד עסקים הנפגעים קשה מהסגר שלא לציית לחוק, שכן מסקנתם הפשוטה תהיה שממשלה שאינה מתפקדת אינה יכולה להורות להם כיצד עליהם לנהוג".

     

     



    0 תגובות